SVENSKAREDOVISNING

Jag och A jobbar tillsammans i svenskan och ska redovisa på fredag om gorgonerna.
Håller på med en power point presentation nu samtidigt som A skriver klart den sista texten.
Jag tror verkligen den kommer bli bra och intressant eftersom vi kommer att framföra den på ett sätt som ingen annan har gjort innan + att redovisningen är rolig!
Enda problemet är att jag har världens skräck för sånna saker som redovisning osv,
ändå har jag klarat av att sjunga för hela skolan flera gånger.
Det är inte samma sak liksom, att sjunga är ändå inte att vara sig själv eller att framföra sitt eget verk (iallfall inte jag).

Men det går nog jättebra!


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej! vet inte så jättemycket tyvärr, men vi har pratat om gi och min uppfattning har inte varit så jättepositiv hela tiden. man måste veta mycket för att få ut rätt av det sättet, visst är det bra att äta med lågt gi men är det för att gå ner i vikt så är det inte det alltid det bästa eftersom fett bland annat sänker gi:t. men nu vet jag inte vilka kunskaper du har. nötter är nyttigt i rätt mängd, en näve om dagen räcker eftersom de innehåller ganska mycket fett. helst ska man äta såna som inte är rostade i olja. frukt är alltid bra, man kan äta upp till 4-5 om dagen, vet tyvärr inte vilka som är bäst. kram

2008-01-22 @ 22:32:49
URL: http://louiseenqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0