MAAASSA PLUGG

Jag måste vara världens sämsta bloggare... jag har fan inte bloggat på flera dagar?
Nu ska jag iallfall berätta en rolig sak för er, alla papper för Lotta är klara! Nu åtestår bara att boka flygbiljetten men som Marie sa "Återkommer snarast med besked om hämtning" Kanske blir redan på måndag? Hoppas! Jag har iallfall satt mig själv i en svår sitation nu med maaaaassor med plugg och prov i princip varje dag/vecka fram tills sommarlovet.. vem ska då ta hand om min bebis?

Idag ska jag på barnkalas... spännande? inte direkt men hade hur som helst tänkt att hinna med ett pass på gymmet innan eller efter. Imorgon ska jag, storebror, pojkvän och flickvän till storebror på äventyrsbad... nostalgi!


Återkommer senare.... förhoppningsvis ;)

puss på alla er i cybervärlden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0