MÅL

Idag fyller älsklings Chrissi år.. grattis baby! Har förövrigt varit duktig idag, gymmat en timme. Körde ingen kondition men både ben, mage, armar.. ja you name it. Jag har dessutom satt upp en liten belöning (enligt DISAmötena så är det tydligen nyttigt...). När jag har varit duktig och gymmat (faktist varit där också.. inte bara haft kortet) i en månad ska jag beställa denna bikini.. Jag måste ju ha något att visa upp min nytrimmade kropp i! Right?


Klicka här för en större bild på Baile Bikini Set

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ahmalooord vilken snygg!!

2008-04-06 @ 15:20:18
URL: http://misguidedpapaya.blogg.se
Postat av: Amanda

men du är typ tränings beroende!

2008-04-06 @ 16:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0