SL, jag tycker inte om dig

Mitt hat för SL har vuxit stor senaste tiden.... dels för att jag åkte vilse när jag skulle till skolan i fredags. (råkade ta bussen till skansen istället) .. sen igår för att nån jävla idiot hade kört in i en viadukt (hur lyckas man med det.. kan man ju fråga) så att trafiken blev typ hundra år försenad... och sen för att jag tänkte ta pendeln istället... tar tåget som går 24 över (som jakobsbergtåget skulle) och hamnade i ulriksdal... huh? Ja vi fick iaf åka tillbaka sen.. det var ju en underbar dagsutflykt och från och med nu så tänker jag ENDAST åka gröna linjen.. den har bara krånglat för mig en enda gång och det var för viaduktjäveln.

Over and out, ses på DISA fellaaas!


Kommentarer
Postat av: Sofia A

Ska du till Red Bull Air Race i Stockholm? Det ä den 5-6 juli och verkligen superhäftigt!

2008-04-24 @ 09:57:29
URL: http://Sofiaandremo.blogg.se
Postat av: Camilla

Ha en bra dag. =)

2008-04-24 @ 10:08:27
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0