LASSE LINDH


Lasse Lindh 
is the shit! Fy fan vilken undebar karl, en sån borde alla kvinnor ha rätt till! "This song reminds me of you, I just had to tell you, in case you have forgotten." Solen i ögonen, hörlurarna i öronen och raska steg som smattrar mot kullerstenarna när jag flyr gatan fram med dig i mina tankar. Jag säger bara; se upp västerås på lördag! Du behöver aldrig mer vara rädd!


"Så vila dina lockar och slut dina ögon så ska jag berätta sagan om oss.
Hur vi såg varandra gick hjärta mot hjärta och hand i hand mot olyckan.
Liksom många andra före oss trodde vi att vi skulle få det vi ville.
Men såna som oss kommer aldrig få det vi vill."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0