MATTE B

Det här är för bra för att vara sant! Gjorde ju som sagt individuella valen idag för tvåan och trean och jag valde tyska steg 4 och matte C+D, men det blir svårt att hinna med 200p matte på ett år vilket resulterar i matte 4 dagar i veckan av 5 skoldagar. Nu kommer jag till det som är bra; hittade precis en intensivkurs i matte då man läser hela dagar i 4 dagar under sommarlovet och sen har man mattekursen B klar för att tentas av när jag kommer tillbaka till skolan i höst igen! Ringde dit för att höra att man verkligen kunde lära sig det under en vecka så att det inte bara var lite underlag, och alldeles riktigt - det kan man! Så det är alltså vad jag förmodligen kommer sysselsätta mig med en vecka i sommar, spännande... ser verkligen fram emot det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0