SKISS

Jag ska lära mig att teckna, eller närmare bestämt skissa... kläder ska jag skissa och sen ska mamma få hjälpa mig att sy upp mina små kreationer. Imorgon ska jag gå och köpa papper + skisspennor och allt sådant som behövs så slipper jag låna pojkvännens, då blir han inte glad! Kommer förmodligen lägga upp bilder sen, ifall skisserna inte blir allt för pinsamma. Ritade nyss och några blev faktist riktigt bra, på bara en timme har jag lärt mig lite om hur man iaf ritar kvinnoaxlar och får allt att se propertioneligt ut... Dessutom ska jag anmäla mig till en kvällskurs i teckning... hehe..Night later!

Kommentarer
Postat av: Lina

Va kul! Jag önskar att jag hade mer tid för jag gillar verkligen att teckna, måla mm.

2008-02-08 @ 12:15:49
URL: http://lastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0