SMOOTHIE/GLASS



Nu har jag precis gjort smoothieglass som står i frysen och väntar på att bli klar att ätas, och dessutom hunnit med en hel del matteuppgifter inför provet på tisdag. Är verkligen peppad för att göra mitt bästa nu, hoppas det går lika bra som jag hoppas att det gör. Känns bra också att det bara är 8 dagar (med idag) kvar tills jag åker till thailand och äääntligen får vila ut efter en jobbig termin i skolan. Fritid= plugg.

Nu ska jag se någon rolig film, eller OZ... smoothieglass och apelsinsallad med valnötter och mörk choklad.. mm mee lajkie!

Kommentarer
Postat av: Malin

å vad härligt gott det ser ut!

2008-02-16 @ 16:15:32
URL: http://artofmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0