UTBYTESÅR IN MY HEART

Sitter och småpratar med A på msn om det här med utbytesår, och är det så att jag åker till london så måste vi peppa varandra som fan men gud va roligt det kommer bli! Antingen är man redo att åka eller inte och det tror jag man känner för är man det så ansöker man resa och sticker iväg med attityden att blir det bra så blire underbart blire helvete så blir det ändå lärorikt och jag tror absolut att man måste ta allt med en nypa salt om man faktist ska klara av ett år utomlands. I USA tex tänker man ju annorlunda än i lilla sverige så man måste ju självklart anpassa sig men klarar man inte dt så kanske man ska fundera över om man verkligen kan åka och i london tex så är det ju annorlunda men kanske inte lika mkt men det handlar ju om hur mkt energi man själv orkar lägga ned på att få det att fungera. Jag är så jävla redo och pepp för att åka MEN på vrg så är det ju "först till kvarn" som får garanterad plats året efter man kommer hem och en kille i min klass har ansökt till bryssel som ska vara inne imorgon men londonansökan ska vara inne 15 april så jag får ju inte svar förens i mars men han får ju typ om en vecka så jag blir pissed på att man kan ha en sån jävla inställning till vem som får platsen nästa år, men mamma ska iaf ringa skolan imorgon och säga det för annars söker jag till ngt annat gymnasium så jag får plats när jag kmr hem GARANTERAT! Flummigt och luddigt inlägg i know men nu har jag iallfll fått det här ur världen så C och mamma och pappa slipper höra mer.. LATER darlings!

OCH AMANDA DU KOMMER FÅ DET SÅ JÄÄÄÄVLA UNDERBART, BE SURE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0