19 MÅNADER TILLSAMMANS!

Nu är jag nyduschad och påklädd och snart blir det bio!
Först blir det promenad med vovvis så hon klarar sig ensam i tre timmar.
Ska se guldkompassen, jag och pojken firade 19 månader igår tillsammans,
vilket vi helt glömde bort så det får bli bio idag som kompensation!

Det har varit nitton helt otroliga månader tillsammans,
tror aldrig jag har upplevt så mycket som jag gjort under den tiden.
Vi har varit på festival tillsammans, gråtit tillsammans,
resor till världens alla möjliga länder och bråkat om konstiga saker.

Vad ska ni göra ikväll?



Kommentarer
Postat av: bownii

aa dem är ganska stora dem :) fy vad det är svårt att hålla kontrollen när han drar...man halkar och trillar och jag vet inte vad...så ser ja andra hundra komma från långt håll förbereder jag mig JÄMT långt inna eller så tar jag en annan väg haha
Men han är jätte söt...sötaste som finns och han finns alltid när jag behöver han...min lilla beskydare :)

2008-01-07 @ 17:24:49
URL: http://www.bownii.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0