BREEZE

Var nyss och solade och tog för ovanlighetens skull inte ståsolariumet. Det fanns en knapp med "arom" som jag vet ska ge typ blomdoft och sen fanns det en "breeze" som jag antog skulle vara typ kall fläkt. Så jag ligger där och nynnar till Rihanna och bestämmer mig för att pröva knappen och trycker. Det som händer är att fläktjäveln börjar spruta massa vatten och låta typ "psu psu psu psu psu" i några sekunder. Jag börjar ju såklart asgarva eftersom att jag inte var beredd på att bli nedsprutad av någon jävla surrande fläkt. Det börjar bli varmt nu.. tio minuter kanske så jag bestämmer mig för att trycka igen"psu psu psu psu" låter fläkten än en gång och börjar spruta vatten. Detta är en knapp som var väldigt intressant och som jag absolut måste rekommendera för er som solar solarium, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0