FACEBOOK

Facebook är ingenting för mig, inte alls.
Det är tråkigt, jobbigt och dessutom får jag flera hundra spammejl varje dag pga att facebook skickar ut information till tredje part. Försökte ta bort den, men det går såklart inte.
Jag fattar inte, vad ska dom med min information till överhuvudtaget?
Varför kan jag bara deaktivera mitt konto, för att sedan kunna aktivera det igen?
J A G  V I L L  I N T E  H A  E N  F A C E B  O O K !
Dessutom står det längst ner med miniminimal text när man ska deaktivera sitt konto:
"Note: Even after you deactivate, your friends can still invite you to events, tag you in photos, or ask you to join groups. If you opt out, you will NOT receive these email invitations and notifications from your friends."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0