FRUKTSALLAD!

Nu börjar jag bli trött, ska nog gå och lägga mig snart.
Först blir det  Newport Habour och fruktsallad,
måste ju njuta av sista lovdagen att vara uppe sent!

Imorgon ska jag upp tidigt och åka till stan,
vi ska vinka av mormor som åker hem igen.
sen ska vi till NK och Nathalie Schuterman för att kika på väskor,
och sen blir det nog lunch i stan.

Måste bara skriva ned mitt enkla men jättegoda recept på fruktsallad innan;
2 apelsiner
1 paket jordgubbar
Apelsinjuice

Sen skär du bara jordgubbarna i 1/4 bitar och delar apelsiner i små klyftor,
rör ihop och häll över lite juice för att få det extra saftigt.
Den blir extra god om man ställer den i kylen ett tag så den blir kall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0