HEMMA FRÅN BION

Kom precis hem från bion, mamma fhämtade oss så det gick smooth.
Imorgon ska jag försten in till stan och bland annat köpa en ny väska från NK.
Är inte helt säker på vilken än men jag hittar nog någon bra och tidlös.
Den ska få plats med nödvändigheter och ett A4 block iallfall,
så man kan ha med den till skolan osv.
Jag tänkte kanske en heidi bowling bag från Marc Jacobs,
vad tycker ni om den?
Helst vill jag ha en balenciaga,
men vi får se om priset verkligen verkligen är värt det.

Ska även kika förbi Make Up Store och köpa lite nytt smink,
måste tipsa er om deras matt foundation,
jag använder färgen Olive som jämnar ut huden och får den att se felfri ut.
Älskar också deras rouge i färgen sugarpink och fresh,
ser naturligt ut på kinderna och håller en hel dag.

Har ni några skönhetsprodukter ni INTE klarar er utan?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0