I MISS YOU!


Min bästa bästa vän lämnade i mars förra året för att påbörja sitt livs kanske största äventyr och flytta till USA.
Jag trodde aldrig att jag skulle sakna henne så mycket som jag gör, dels för att vi hade det ganska bråkigt och svårt sista veckorna innan hon flyttade och dels för att jag hade pojkvän.
Jag sa aldrig hejdå till henne innan hon flyttade därför att jag tyckte att det skulle bli svårare att ta farväl så än att bara säga det över telefonen.
Det är mitt livs kanske största misstag ärligt talat.
Dessutom så missade vi helt varandra när hon var i sverige förra sommaren för att hälsa på alla.
Jag var helt enkelt för ledsen för att kunna träffas igen, och jag visste hur svårt det skulle bli att säga hejdå en gång till sen när det var dags för henne att åka tillbaka till New York.
Det är ganska lätt att ta livet lite för enkelt och glömma bort att verkligen ta hand om dom som står en närmast, så tänk på det.
Varje dag kan bli den sista, och du vet aldrig hur nära slutet är. Visa alltid dina vänner och din familj hur mycket dom betyder, för varje minut är guld värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0