INGEN DATOR!

Nu har det inte blivit något bloggande på några dagar vilket faktist beror på att jag har sålt min dator.
Ska köpa en ny imorgon så då kan jag börja igen, jippie!  Håller på med middagen nu, det blir nån form av köttgryta med senapssås och rostade grönsaker. Jag improviserar och blandar ihop det vi har i köket helt enkelt. Gjorde precis  GI-havrebollar också, man måste ju äta något om man är sötsugen men bättre det än att äta en påse godis..

Jag provade lite själv men det slutade med att jag använde mig av;
120g smör
3 dl havregryn (inte jätte GI-vänligt)
3 msk kakao
3msk Lättströ/fruktos
1 msk vaniljsocker
+ lite kaffe

GI-värdet på detta är relativt lågt men kalorierna är ju rena bomberna,
men hey nu är det GI-mat jag äter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0