INTE UTAN MIN SCARLETT!


Jag är en sådan människa som aldrig någonsin kan gå utan ipod.
Jag har döpt henne till Scarlett och hon följer mig vart jag än går.
Det värsta jag vet är när man ska till skolan - sätter sig på tuben,
sätter i lurarna i öronen och äntligen ska få lyssna men så är batteriet slut.
Jag har dessutom gravyr på baksidan av min älskade pojkvän,
"always believe in yourself" fast med felstavning på believe.. 
jag vet, han är det sötaste som finns!
Det som jag lyssnar mest på just nu är Kristian Anttila,
mest för att det påminner mig om peace & love 07,
men också för att jag blir helt glad och sprallig!
Längtar verkligen tills det blir sommar igen och jag kan sola och åka på festival!

Kommentarer
Postat av: sara

fan vad sweet kille du har då :(
LYLLOS. vart kan man gravera in text i sin ipod? ;o

2008-01-21 @ 20:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0