SUNday

Dagens bästa måste jag säga var promenaden vid vattnet i jörveln, ni vet där dom spelade in ondskan? Det var verkligen varmt idag och jätteskönt att solen sken, kan inte förklara hur mycket jag längtar tills våren kommer!

Idag "övningskörde" jag genom att hjälpa mamma att växla, haha! Har ju som sagt inte gått handledarkursen än och mamma tycker inte att jag ska det heller innan jag bestämt om jag ska studera utomlands i tvåan eller inte.
Sen har jag hunnit med att åka till IKEA där jag köpte lite nya saker till mitt rum. Ska sätta för min svart/röda fondvägg med ett vitt tyg och istället ha rosa/vitt istället för svart/vitt.. känns bra nu när det är nytt år och snart vår!

Nu ska jag äta min GI-vänliga chokladmousse och njuta av söndagen, later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0