TRÖTT IDAG IGEN!

Äntligen hemma efter en.. lång (host) dag i skolan och kväll på stan med mami.
Handlade två blusar, ett par shorts med hög midja, ett par tygskor med dragkedja på sidan och..
en våg! surprise! Ska väga mig ikväll och se om jag gått ner eller upp under dessa fyra dagar.
Idag var också ganska lätt, har mått lite illa men det överlever jag..

Beställde en sallad idag till lunch, och turen som jag alltid verkar ha med mig så fick jag en pastasallad!
Vilket betyder att jag åt cirka 3 kycklingbitar, 2 salladsblad och en apelsinskiva innan jag fick släga resten..
lite dumt när jag frågar vad dom har för sallad och han svarar "kyckling" isf skulle han ju svarat "pastasallad"

Nu blir det GI-middag och sen... blogg eller tv?
Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0