VILL TRÄNA NU!

Usch, det känns verkligen som om jag är en igelkott som gått och lagt sig för året just nu.
Hatar att vara sjuk, speciellt på loven och nu när jag äntligen kommit igång med träningen igen.
Det enda jag gjorde under dan är att äta,
men egentligen vill jag bara dra på träningskläderna,
knyta dojjorna och gå ut och springa..
ipoden på hög volym i öronen och skor som smattrar mot isen.
Är det inte underbart?
Har lovat mig själv att inte träna nu förens jag är helt bra igen,

vill inte råka på nån jävla lunginflammation nu eller så...

FAN VA FRUSTRERANDE!
antar att jag får gå och lägga mig igen..

Kommentarer
Postat av: celie

Outfits tävling på bloggen!
Kika in o rösta på din favorit! =)

2008-01-03 @ 10:51:43
URL: http://www.celielovesola.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0