LUNCH

Idag har varit en fin dag. Kom till skolan, fick tillbaka betygen från nationella engelska och jag är nöjd. Fortsatte mot datorsalen där vi planerade lite mer om resan i augusti och sen var det samhällslektion. Fick tillbaka mitt mediaarbete och jag fick MVG. Är så nöjd, nöjd nöjd!

Struntade i mina två sista lektioner och gick till hard rock café och lunchade med Linni och Mandosh. Tiden sprang iväg och mitt i allt snack märkte vi att två timmar hade passerat. Vi hade alla bråttom hem för att plugga. Nu sitter jag här och har precis märkt att jag inte ens har mina naturkunskapspapper hemma. Jättebra prov jag kommer skriva imorgon. Jag, nelzi och mandosh är förmodligen dom enda som komnmer vara i skolan imorgon förutom alla studenter då.

Nu lär jag göra någon nytta.

Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0