SCHOOL

Jag ska skriva naturkunskapsprovet på torsdag 09.00. På torsdag då jag skulle varit LEDIG och legat ute och solat hela dagen! Nu måste jag gå upp klockan sju, ta mig till skolan och skriva ett prov i 90 minuter. DESSUTOM måste jag göra ett annat prov jag missade i tyska. Närdå? Jag trodde inte ens vi var lediga på torsdag, då jag hade tänkt att skriva det. Andra lektionen börjar om en timme. Ska jag skriva ett tyskaprov om en timme, njaeee?

Dessutom är jag arg på Strand som inte har kommit till skolan än... dumma dig :(

Har iallfall fått mina slutbetyg i matte A och svenska A... jag är nöjd, det är allt jag säger :) Nu ska jag skriva om min biome... ciao people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0