VITAMIN A

Mina älskade girls har nu officiellt begett sig av mot NT och jag blir ensam hela helgen. Eller jag har ju en mysig BF att vara med, och imorgon "firar" vi två år tillsammans! (det är anledningen till att jag inte åker med tjejerna). Provet idag gick sådär för er som undrar, tyskan gick nog iaf bättre än naturkunskapen. Det var så mkt som jag inten ens hade pluggat på, men det får gå som det går. Efter det så gick jag till stadsbibblan för att lämna tbaks massa böcker och sen till stan för att leta bikini. Hittade ingen bra så jag beställde en gul från Vitamin A. Köpte iallfall ett par vita, korta mjukisar som passa perfekt i sommar när man är brun.

Försten så har jag inte berättat om min från ett annat perspektiv hemska dag. Jag fick åka till skolan med en jävla sportbag som säkert vägde 15 kilo för att jag skulle lämna tillbaka alla böcker i skolan + på biblioteket. Sen skulle jag tömma mitt skåp så jag hade typ fem block att ta hem varav två oanvända. Jag orkade inte bära så jag kastade dom oanvända men väskan var fortfarande jättetung eftersom jag hade min jävla stora ordbok som S bad oss köpa i början av terminen för typ tusen spänn (som jag ALDRIG, jag menar verkligen ALDRIG har använt eller ens öppnat)


Det har var nog mitt längsta inlägg hittils, och det var allt för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0