SOMMAR TVÅTUSENÅTTA

Bild: glad nathalie på peace&love 07

Låt mig berätta gott folk, att jag förmodligen är världens lyckligaste människa just nu! Jag vill ha sommar... sommar fucking tvåtusenåtta nu! Det kommer vara bäst... första veckan blir det utomlandsresa med mami, peace and love vid midsommar... som förmodligen kommer bli så jävla brabrabra! Kent OCH Håkan kommer.. fattar ni? Sveriges förmodligen bästa band någonsin.. PÅ SAMMA FESTIVAL! + timo räisänen.. hoppas the sounds kommer också och lasse lindh då blir det svårslaget... låt mig säga; arvika.. släng dig i väggen! men iallfall.. sen blir det förmodligen italien i tre veckor också.. och sen lite jobb som grädde på moset... Veeeeeeeeeeeeem hänkar till peace and fucking love med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0