VÅR PLEASE



Godmorgon sunshines!
Idag är jag glad.. för det ser ut att vara vårvärder ute... i hope so! Natten var.. hm.. jobbig? La mig igår vid sju och vaknade pigg som en tupp (haha.. hatar folk som säger så) vid fyra... då gick jag upp och åt upp hela mitt Chocolate Therapy paket och sen gick jag upp och tittade på tv...  Nu sitter jag här och ska snart duscha och bege mig till ESUn där vi tydligen ska jobba med bra/dåliga reklambilder?.. hm... lärorikt.

Later

PS. Saknar thailand.. det gör lite ont i hjärtat.. DS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo kan förstå att det är lite jobbigt!
men iaf, skulle verkligen vara jättekul att se massa bilder från din resa! :D

2008-03-04 @ 15:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0