ALMOST DONE

Idag skulle vi mötas 10.30 i skolan men jag blev lite sen, hur som helst så är vi i princip klara med projektarbetet nu. Iallfall själva uppsatsskrivandet. Så nu har jag ingenting jag måste tänka på i helgen, iallfall inte som har med projektet att göra.

På onsdag fyller jag år också så glöm inte att gratta mig alla där ute! Har fortfarande inte sagt till mamma och pappa vad jag önskar mig, kanske är på tiden nu? C har iallfall redan köpt något, känns ju bra att man inte blir helt utan present. haha!

Idag köpte jag försten en tröja från Chloé till min framtida bebis. Kunde faktist inte motstå, den var nog den sötaste jag sett någonsin!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0