PEACE AND FUCKING LOVE :(

Just nu vill jag gråta, nästan iallfall. Alla peace and love biljetter är slut. Smart som jag är så ska jag sjäääälvklart alltid vänta tills sista minuten innan jag köper eller beställer något. Samma sak var det förra året fast då hade vi tur och det släpptes en sista omgång men nu står det klart och tydligt på hemsidan att alla 22 tusen festivalpass redan är sålda. Får köpa tre endagarsbiljetter förmodligen och bo på hotell vilket känns pretty boring eftersom camping/umgänge osv är en stoooor del av att åka på festival. Eller så köper jag till dubbla priset på blocket. Peace and Love ska jag till iallfall, hur som helst..


Om tjugo minuter är det schlager, Perelli eller vad tror ni? :)

Puss allihopa, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0