PROJEKT



Projektet är igång och ja so far so good.

Min grupp ska skriva om Boccaccio, och ska imorgon ha läst 8 underbara noveller av karl, 150 sidor ungefär. Har läst sex hittils, och måste dessutom plugga till NKK provet som jag förmodligen ska göra imorgon.

Mams har anmält mig till vårruset också så jag känner ju att jag måste träna upp kondisen pyyyttelite till på några veckor, lite pinsamt att springa på 28 minuter när vinnaren springer på typ 14, haha! Så det blir nog en runda förbi gymmet sen också...


Dessutom sörjer jag verkligen att säsong 3 av the hills är slut och att jag måste vänta tills augusti innan det kommer nya avsnitt :( nu är jag tvungen att titta om SATC istället..

puss på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0